Copywriting

Project


(C-level) managers en innovators in de financiële sector

Doelgroep


Oprecht, empathisch, deskundig, direct

Voice


Een bedrijfswebsite is in veel gevallen het middelpunt van een merk en het eerste contactpunt met jouw klant. Zelfs als je marketing zich meer richten op sociale media, heb je nog steeds een solide website nodig om daadwerkelijk jouw product of dienst te kunnen verkopen. Daarom vereist het opzetten van een website liefde en aandacht.

Gebruikers willen geïnformeerd worden en serieus genomen worden. Ze willen zich begrepen voelen en dat hun behoeftes worden vervuld. Daarnaast is het belangrijk om ook rekening te houden met SEO. Website copy mag niet vaag zijn, het moet tot de kern komen en tegelijkertijd aantrekkelijk zijn. De tekst moet de juiste zoektermen bevatten, en het is belangrijk om sterke “pillar pages” te bouwen om je Google ranking te verhogen.

De website moet dit allemaal belichamen, met een duidelijke merkidentiteit in toon, stem en visuals. De website moet de missie en visie van de onderneming belichamen, verbinding maken met je publiek, en jouw passie tot leven brengen en het ook in anderen aanwakkeren.

Project highlights